logo
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
  • ΦΥΤΙΚΑ ΛΙΠΑΡΑ
  • BLOG
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Menu
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
  • ΦΥΤΙΚΑ ΛΙΠΑΡΑ
  • BLOG
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
COVID-19: Οδηγός για τη βιομηχανία τροφίμων
17 Ιανουαρίου, 2022

Βούτυρο ή μαργαρίνη: τα υπέρ και τα κατά

voutiro

Όλο και νέα προϊόντα κυκλοφορούν στην αγορά του βουτύρου και της μαργαρίνης. Μιλάμε με δυο επιστήμονες της διαιτολογίας και της τεχνολογίας τροφίμων για τα υπέρ και τα κατά κάθε κατηγορίας.

Την τελευταία φορά που στάθηκα μπροστά στο ψυγείο με τα βούτυρα και τις μαργαρίνες συνειδητοποίησα πόσο πολλά νέα προϊόντα έχουν κυκλοφορήσει τελευταία, δημιουργώντας εκ των πραγμάτων νέα είδη στις δύο αυτές κατηγορίες. Για παράδειγμα, εκτός από το φρέσκο -αγελαδινό, πρόβειο ή κατσικίσιο- βούτυρο ανάλατο ή αλατισμένο,  ή soft ή λειωμένο (σε βάζο, κυρίως για ζαχαροπλαστική χρήση) τώρα πλέον υπάρχει και αγελαδινό βούτυρο με προσθήκη ελαιολάδου ή και με μειωμένα λιπαρά και ελαιόλαδο. Όσο για τις μαργαρίνες, εδώ κι αν έχουν λανσαριστεί πολλά νέα προϊόντα: σε soft ή υγρή μορφή, υπάρχουν πλέον με γιαούρτι, με βούτυρο (πλάκα και soft), light (soft) αλλά και σε υγρή μορφή με ελαιόλαδο. Όλα αυτά τα προϊόντα από διάφορες εταιρείες, ελληνικές και διεθνείς, κάνουν την επιλογή μας πιο πολύπλοκη. Όχι μόνο με το ερώτημα ποιο είναι πιο υγιεινό αλλά και ποιο ενδείκνυται για κάθε διαφορετική χρήση (π.χ. επάλειψη, μαγείρεμα, ζαχαροπλαστική) αλλά και αν κάποιο από αυτά μπορεί να καταναλωθεί και από παιδιά.

Για να λύσουμε, λοιπόν, βασικές καθημερινές απορίες όλων μας απευθυνθήκαμε σε δύο ειδικούς επιστήμονες, τον καθηγητή Ιωάννη Τσάκνη (Ι.Τ.), διευθυντή Ερευνητικού Εργαστηρίου Ποιότητας και Ασφάλειας Τροφίμων και Ποτών και διευθυντή της Σχολής Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής του ΤΕΙ Αθήνας και τον Δρ. Δημήτρη Γρηγοράκη (Δ.Γ.), κλινικό διαιτολόγο – διατροφολόγο MSc, PhD, διδάκτωρα & επιστημονικό συνεργάτη Τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας – Διατροφής Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και πρόεδρο Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας.

 

Κοινοποίηση

Σχετικές δημοσιεύσεις

1_1_PROFIL_EKTHESHS_photo1
17 Ιανουαρίου, 2022

Η μεγάλη έκθεση Τεχνολογίας και Εξοπλισμού για τον κλάδο Τροφίμων και Ποτών


Περισσότερα
logo
Παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις βιομηχανικού εξοπλισμού τροφίμων,
που καλύπτουν κάθε μικρή ή μεγάλη παραγωγική ανάγκη.

Sitemap

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
  • ΦΥΤΙΚΑ ΛΙΠΑΡΑ
  • BLOG
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
  • ΦΥΤΙΚΑ ΛΙΠΑΡΑ
  • BLOG
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στοιχεία Επικοινωνίας

  • Τρίτωνος 5, Παλαιό Φάληρο,
    Αθήνα, Τ.Κ. 175 62
  • 210 988 8381
  • 210 988 8382
  • info@grimco.gr

Χάρτης

© 2022 GRIMCO Γ. ΧΑΝΑΣ Ο.Ε., All Rights Reserved | Powered by Κατασκευή Ιστοσελίδων - Χρυσός Οδηγός

Διαχείριση Συγκατάθεσης
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
Προβολή προτιμήσεων
{title} {title} {title}